טיפים ללוגו נכון – הבלוג של זאתי

יוסי מזרחי – סטודיו זאתי 23/08/2017

לוגו מוצלח הוא לוגו אישי, מייחד את העסק, מקורי חכם ומעביר מסר נכון.

במחקר זה אני אעלה לכם מספר אלמנטים שמרכיבים את כל התמונה שנקראת לוגו 

מומלץ שהלוגו יהיה:

פשוט (אבל לא מוכר את עצמו בקלות)

קליט ופשוט

מיועד לעסק

מעוצב נכון נקי וחכם

כמובן שהכל מתחיל בשם.

שם קצר וקליט. 

מה התחום ולפי זה תחליטו באיזה שפה יהיה הלוגו

שם שיהיה קל לזכור ושכיף להגיד .

לוגו קליט פשוט 

לוגו פשוט שמורכב מפחות אלמנטים כך הוא יהיה יותר קליט וזכיר. היום לכל מותג יש לוגו, השוק מוצף

צריך למצוא משהו מקורי ושיתפוס את עיניי הלקוחות העסוקים שלכם.

לוגו ייעודי

 לוגו צריך לשמור על חיבור לעסק, לשדר את אווירת העסק ואת מה שהוא מוכר או משדר

 מעצב מקצועי

מומלץ לתת למעצב מקצועי לעצב עבורך את הלוגו, על מנת שהעיצוב יעשה בצורה טובה וקפדנית.

לסיכום ולהתחלת עבודה 

חקירת קהל יעד ומתחרים ,הבנה מה עובד בשוק

לשמור על מקוריות ויחודיות

הבנה בסיסית מהו הערך המוסף שהעסק מציע ולהתחשב בו

 לוגו לא יכול לייצג את כל העסק, אבל לוגו טוב מסמל משהו אישי של העסק והבנה של פילוח השוק.

 לוגו של חברת פדקס – לוגו פשוט ונכון ,אך אם מסתכלים טוב בין ה e ל x מסתתר חץ ,החץ מסמל משלוחים 

לוגו של פורמולה 1 – לוגו חכם שרואים את הספרה 1 ברקע לבן בין האדום והשחור.